• Welcome to RolePlay.ro Community. Please login or sign up.
November 27, 2022, 05:02:25 AM

Baldur's Gate 1

Started by Daemian, July 04, 2005, 09:15:57 AM

Previous topic - Next topic

Keeper

Master Necromancer *Casts Raise Dead*  :D

(N-avea rost sa fac un nou topic :) )

Tocmai ce am facut si eu rost de prima parte (better late than never :p). Ca prima impresie generala: povestea e buna (cum m-am obisnuit) insa gameplayul este groaznic din moment ce sufera de problemele DnDului clasic la nivele mici: 1hko  :( (cred ca n-am mai dat atatea loaduri la un joc de mult timp).

In orice caz, am si eu o intrebare: Am ratat eu vreo bucatica din Lore, fiindca nu inteleg de nici o culoare de ce Khalid e singurul din party care mi-a stricat 10 sabii pana acum. E incredibil sa vad cum ii pun 4 sabii (ca deh, nu mai aveam loc) si dupa ce termin 2 zone vad ca nu mai are nimic in mana si toate sunt "broken weapon".

O sa faca asa si daca ii dau arme magice?:(  
"Nestiinta nu-i o dovada, ignoranta nu-i un argument" - Spinoza

night_hawk

Armele magice, daca tin minte bine, nu se strica. Si faza cu broken weapons e intradevar parte din lore :D  
Quote"Fate shapes us just as we shape it."

Keeper

Cand ziceam de lore, ma refeream mai mult la partea cu "Khalid e un inept care nu stie sa manuiasca o arma, asa ca pregateste un abonament la blacksmith";e singurul personaj care a stricat vreo arma pana acum (daca nu era Jaherira kick-ban lua pana acum :pmov ).
"Nestiinta nu-i o dovada, ignoranta nu-i un argument" - Spinoza

night_hawk

Na, presupun ca el e cel mai ghinionist din grupul tau :D
Tin minte cand imi stricam arma inca din Candlekeep... triste momente.
Quote"Fate shapes us just as we shape it."

Red

Dupa ce faci rost de primele arme magice nu mai apare pbl asta.
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
Muad'Dib

Redrake

La fel si dupa ce rezolvi problema din Nashkel. Metalul devine ca prin farmec mai rezistent. Oh, si Khalid e oribil. In locul tau l-as trimite rapid intr-o ceata de inamici cu o arma franta. Dupa ce moare, poti sa o pastrezi pe Jaheira daca vrei. :D  

Keeper

December 24, 2008, 09:28:06 AM #26 Last Edit: December 24, 2008, 09:28:34 AM by Keeper
QuoteLa fel si dupa ce rezolvi problema din Nashkel. Metalul devine ca prin farmec mai rezistent. Oh, si Khalid e oribil. In locul tau l-as trimite rapid intr-o ceata de inamici cu o arma franta. Dupa ce moare, poti sa o pastrezi pe Jaheira daca vrei. :D
N-am explorat foarte mult asa ca n-am gasit alte NPCuri pe care sa le recruitez in afara de "nu mai stiu ce" bard si in plus sunt curios daca are un quest al lui care apare mai incolo.

Oicum pare cat de cat fun ca poveste (partea cu asasinarile e un concept interesant pus destul de bine in practica) dar sunt curios: mi se pare mie sau interactiunile intre NPCuri sunt foarte putine? Adica pana acum am vazut doar un schimb de replici intre aia 2 tipi evil pe care ii gasesti la inceput si Khalid (chiar daca e foarte hilara partea cu "i don't want to be intrusive, but could you be a little less evil?"  :D ).
"Nestiinta nu-i o dovada, ignoranta nu-i un argument" - Spinoza

night_hawk

Sunt cam 1-2 interactiuni pentru fiecare pereche de NPC-uri... si sunt relativ multe NPC-uri :)
Quote"Fate shapes us just as we shape it."

Redrake

Da, nu prea sunt interactiuni intre NPC-uri. Iar questuri, sunt si alea absente cat le priveste. Si marea parte a NPC-urilor bune sunt gasite dupa ce ajungi in Nashkel.